• وبلاگ : حج دانشجويي شيراز
  • يادداشت : انعکاس خاطرات سفر6
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + هوشنگ اسدي 

    با سلام خدمت همسفران

    برنامه روز نهم زيارت دوره بود . اولين مکان غار ثور بود . بعد از آن عرفات ، منا ، محشر ، مشاهده غار حراء از دور ، قبرستان ابوطالب ، پل جنود بود .در همه اين مکانها حاج آقا فاطمي توضيحات کاملي دادند . نماز ظهر و عصر در حرم امن الهي بود . بعد از ظهر برنامه خاصي نداشتيم . حضور در مسجد الحرام براي نماز مغرب وعشاء بود .

    + هوشنگ اسدي 

    خاطرات روز هشتم

    اولين نماز صبح را در مسجدالحرام خوانديم.بعد از نماز از مکانهاي مقدس بيرون مسجد مانند شعب ابيطالب بازديد کرديم ان قسمتها را حاج آقا ناصري توضيح دادن . از طبقه دوم مسجد نيز ديدن کرديم . براي خوردن صبحانه به هتل برگشتيم . نماز ظهر و عصر را هم در به حرم برگشتيم
    .

    + هوشنگ اسدي 

    سلام اميدوارم روزي همسفران سري به سايت بزنن و کامنتي بذارن تا من هم نقاط ضعف وقوت خودم را بدانم .

    صبح گاه روز هفتم ساعت يک بامداد به مکه رسيديم بعدا از خير مقدم مسئولين هتل و پذيرايي به اتاقهايمان رفتيم و استراحت کرديم . ساعت 30/4 صبح نماز صبح را درهتل خوانديم وساعت 5 به طرف مسجدالحرام حرکت کرديم بعد از وارد شدن به مسجد الحرام و ديدن خانه خدا سجده شکر بجا آورديم مناسک عمره را بجا آورديم .طواف واجب ، نماز طواف ، سعي صفا و مروه ، حيص و تقصير ، طواف نساء ،نماز طواف نساع . اعمالي بود که انجام داديم . البته همه اعمال نيت مخصوص خودش را داشت . نماز ظهر را در هتل خوانديم . بعد از ظهر جلسه کاروان بود . بعد از جلسه به حرم رفتيم و اولين نمازمان را در حرم امن الهي خوانديم . يادش بخير به اميد نمازي ديگر در آن مکان مقدس.