حج دانشجویی شیراز
کاروان سفیر
لینک های مفید

امروز اولین سالگرد اعزاممون به سرزمین وحی بود...

سلام خدمت تمامی همسفران .امروز 29 اردیبهشت سال 91 ساعت19از فرودگاه شیراز سوار هواپیما شدیم ساعت 22 به وقت ایران وساعت 30/21به وقت عربستان وارد فرودگاه جده شدیم بعداز مقدمات ورود سوار اتوبوس شدیم وبه طرف مدینه حرکت کردیم در بین راه پذیرایی مختصری شدیم ساعت 4 صبح به شهر مدینه رسیدیم بعد ازمراسم استقبال به اتاقهایمان رفیتم ساعت 10 در لابی هتل بودیم با هم به طرف مسجد النبی حرکت کردیم راستی لحظه ای که روبروی گنبد خضرا ایستاده بودیم یادتان هست چه لحظه ای بود بعداز آن وارد مسجدشدیم وحاج آقا توضیحات کاملی داد بعداز ظهر کلاس توجیهی بود شب دوباره برای اقامه نماز و آشنایی بیشتر دوباره به مسجد پیامبر رفتیم .خاطرات روز اول سفربود لطف کنید و نظر بدید

با تشکر از جناب آقای  هوشنگ اسدی

[ یکشنبه 92/2/29 ] [ 11:52 عصر ] [ ناصری ] [ نظر ]

سال جدید بر همه شما همسفران مبارک. با آرزوی بهترین ها برای شما و خانواده محترمتان.

امیدوارم سالی سرشار از سعادت، شادی و موفقت پیش رو داشته باشین.

[ شنبه 92/1/3 ] [ 11:25 صبح ] [ ناصری ] [ نظر ]
   ........

.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

دوستان و همسفران عزیز و گرامی به وبلاگ خودتون خوش آمدید. اینجا وبلاگ کاروان حج دانشجویی شیراز، سفیر، به مدیریت جناب آقای ناصری هست. اینجا قراره پر باشه از یادها و خاطرات بهترین سفر زندگیمون، پس لطفا ما رو تنها نزارید. ممنون.