سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حج دانشجویی شیراز
کاروان سفیر
لینک های مفید

بسم الله الرحمن الرحیم

غم زمانه خورم یا فراق یار کشم     به طاقتی که ندارم کدام بار کشم     نه قوتی که توانم کنار جستن از او     نه قدرتی که به شوخیش در کنار کشم    نه دست صبر که در آستین عقل برم     نه پای عقل که در دامن قرار کشم     چو میتوان به صبوری کشید جور عدو     چرا صبور نباشم که جور یار کشم

این اشعار را خطاب به همه عزیزان هم سفر بخصوص مدیر محترم کاروان که نمک گیر محبتهایشان شده ام مینویسم ، ای عزیزان همسفر و یا ایها المدیر یاری اندر کس نمیبینم یاران را چه شد     دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد      گوی توفیق و کرامت در میان افکنده اند     کس به میدان در نمی آید سواران را چه شد . برادران عزیز این رسم رفاقت و دوستی نیست که همدیگر را  زود فراموش کنیم  این که گفته اند دوری دوستی مثل اینکه حقیقت دارد ؟!،  خواهران وبرادران عزیز و جناب آقای مدیر محترم ای دوست با وفا ،لا اقل با یک پیامک کوتاه بر روی وبلاگ از سلامتی یکدیگر با خبر شویم .

بیا سوته دلان با هم بنالیم     که قدر سوته دل ، دل سوته دونه

دلم از دست خوبان گیچ و ویجه     مژه بر هم زنم خونابه ریجه

قال الصادق (ع) : إِنَّ مِنْ حَقِ‏ الْمُؤْمِنِ‏ عَلَى الْمُؤْمِنِ الْمَوَدَّةَ لَهُ فِی صَدْرِه‏

امام جعفر صادق (ع) میفرمایند: هر گاه دوستى و محبت کسى‏ را در دل دارى، با خبرش کن که پایه دوستى میان شما استوارتر خواهد گشت.

دوستان عزیز در این شبهای ماه مبارک رمضان دست دعا به آسمان بلند کنیم و برای سربلندی کشور عزیزمان و حفظ این نظام مقدس جمهوری اسلامی و شفای مریضان و معلولین و مجروحین سالهای جنگ دعا کنیم دعا کنیم برای فرج مولایمان حضرت صاحب الزمان دعا کنیم برای سلامتی و طول عمر با خیر و برکت رهبر عزیزمان و دعا کنیم برای پیروزی نهائی تمام شیعیان جهان بر مستکبران و از خداوند شادی روح امام خمینی (ره) و همه شهدای عزیزو متعالی کردن مقاماتشان را طلب کنیم به برکت صلوات بر محمد و آل محمد. یاد دار همه عزیزان،سید حسین فاطمی ساعت 2 بامداد شب هشتم ماه مبارک رمضان


[ یکشنبه 91/5/8 ] [ 2:0 صبح ] [ ناصری ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

دوستان و همسفران عزیز و گرامی به وبلاگ خودتون خوش آمدید. اینجا وبلاگ کاروان حج دانشجویی شیراز، سفیر، به مدیریت جناب آقای ناصری هست. اینجا قراره پر باشه از یادها و خاطرات بهترین سفر زندگیمون، پس لطفا ما رو تنها نزارید. ممنون.
برچسب‌ ها
امکانات وب