سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حج دانشجویی شیراز
کاروان سفیر
لینک های مفید


دعاهای قرآنی

ادعونی استجب لکم...
•صبر و عاقبت به خیری
ربنا افرغ علینا صبراً و توفنا مسلمین(اعراف،126)
پروردگارا!بر ما صبر و مقاومت فرو ریز و ما را «مسلمان» بمیران. صبر در برابر شدایدو در راه انجام وظیفه و در راه ترک گناه، نیرویی عظیم می طلبد که صاحبان اراده و ایمان،از آن بر خوردارند. این صبر را هم باید از خدا طلب کرد و نیز «مسلمان مردن»را. بسیارند کسانی که در حال مرگ، با شک و بی اعتقادی از دنیا می روند و«عاقبت به شر» می شوند.
خواجه عبدالله گوید: خدایا! پاکم کن آنگاه خاکم کن.
دوری از ستمگران
رَبَّنَا لاَ تَجْعَلْنَا مَعَ الْقَوْمِ الظَّالِمِینَ
پروردگارا ما را در زمره گروه ستمکاران قرار مده (اعراف،47)
دوستی با ظالمان و نشست و برخاست با آنان، انسان را به همان گروه ملحق می کند، «برائت» از دشمن و «تبری» از اهل گناه و دشمنان دین و خدا از فریضه های مهم دینی است .

 

آمرزش اهل توبه:
رَبَّنَا وَسِعْتَ کُلَّ شَیْءٍ رَّحْمَةً وَعِلْمًا فَاغْفِرْ لِلَّذِینَ تَابُوا وَاتَّبَعُوا سَبِیلَکَ وَقِهِمْ عَذَابَ الْجَحِیمِ
پروردگارا رحمت و دانش [تو بر] هر چیز احاطه دارد کسانى را که توبه کرده و راه تو را دنبال کرده‏اند ببخش و آنها را از عذاب آتش نگاه دار (سوره غافر آیه 7)
هم رحمت الهی گسترده است، هم دانش او فرا گیرنده هر چیز است . پس باید از او خواست که توبه کنندگان و رهروان راهش را ببخشاید و نتیجه این بخشودگی نجات از عقوبت جهنم باشد.

التماس دعا

با تشکر از همسفر خوبمان جناب آقای بیابان نورد


[ سه شنبه 91/5/10 ] [ 11:45 عصر ] [ ناصری ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

دوستان و همسفران عزیز و گرامی به وبلاگ خودتون خوش آمدید. اینجا وبلاگ کاروان حج دانشجویی شیراز، سفیر، به مدیریت جناب آقای ناصری هست. اینجا قراره پر باشه از یادها و خاطرات بهترین سفر زندگیمون، پس لطفا ما رو تنها نزارید. ممنون.
برچسب‌ ها
امکانات وب