حج دانشجویی شیراز
کاروان سفیر
لینک های مفید

خاطرات روز سوم سفر

سلام میکنم خدمت تمامی همسفران. روز سوم زیارت دوره بود. درجلسات حاج آقا ناصری مدام تاکید میکردند که آب یخ بردارید تا به مشکلی برنخورید. خلاصه، بعد از نماز صبح وخوردن صبحانه سوار اتوبوسهایی شدیم که کاروان برامون درنظر گرفته بود .اولین مکان که از آن زیارت کردیم مسجد مقدس قبا بود. دومین مکان کوه احد بود. کلک رشتی که به عربها زدیم حاج آقا وسط کاروان زیارت می خواند وکاروان سفیر هم حرکت می کرد و شورتیها هم متوجه نمیشدند. روبروی قبرستان احد ایستادیم زیارت مخصوص قبرستان احد را خواندیم و از تپه معروف احد دیدن کردیم .سومین مکان مسجد ذوقبلتین بود و بعداز آن زیارت مساجد سبعه بود . ابری که آسمان را پوشیده بود باعث شد هوا خنک شود و هیچ کس احساس ناراحتی نکند .خب خدا وند رحمت اللعالمین است .خلاصه همش خوش بودیم .بعد از برگشتن به هتل وسرو ناهار و استراحت جلسه کاروان درموردادامه مناسک حج عمره بود .

از دوستان خوبم خواهش میکنم کمک کنند تا این خاطرات بصورت بهتری بیان شود .

با تشکر ویژه از جناب آقای اسدی

[ چهارشنبه 92/3/1 ] [ 12:25 عصر ] [ ناصری ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

دوستان و همسفران عزیز و گرامی به وبلاگ خودتون خوش آمدید. اینجا وبلاگ کاروان حج دانشجویی شیراز، سفیر، به مدیریت جناب آقای ناصری هست. اینجا قراره پر باشه از یادها و خاطرات بهترین سفر زندگیمون، پس لطفا ما رو تنها نزارید. ممنون.